Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012






Denna gjorde jag i måndags morse innan jag for på en veckas kurs i Norrköping.
En arbetskamrats fru som fyllde år. hade lite svårt att hitta på ett tema till en som gillar att baka, men efter ett tag så tänkte jag att jag gör några små bullar och en kavel och et förkläde och lägger i hop med lite blommor. Försöker träna på det här med blommor och jag har MYCKET kvar att lära !! Men det är ju det som gör det så KUL !!!! Så här blev den i alla fall.

Ljusa bottnar fylld med bär i gelé. Bärmousse och glasscreme.
Använde den "nya" marsipanen från SERVIR. Otroligt lätt kavlad och framför allt är den god !
Blommorna är gjorda i sockerpasta uppblandat med CMC sugarcell för att den ska torka extra snabbt och bli hård. Helt suverän att jobba med.

// Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna, den var mycket fin och väldigt god
    /P

    SvaraRadera
  2. Det var ju kul att ni vart nöjda !

    /Anna

    SvaraRadera